Konkurs Explory

#image_title

Dla pasjonatów nauki i nowych technologii! S jak Science, T jak Technology, E jak Engineering, A jak Art i M jak Mathematics

Do wzięcia udziału zapraszamy młodzież w wieku 13-20 lat z 7-8 klas szkół podstawowych, liceów, techników oraz innych szkół ponadpodstawowych. Przyjmujemy projekty indywidualne oraz realizowane w zespołach 2-3 osobowych, które wpisują się w Cele Zrównoważonego Rozwoju.

Rozwijaj swój talent. Zapraszamy Cię do świata STEAM. Talent-uj z Explory!

Warto zgłosić się do tego konkursu, by poddać się weryfikacji, poznać innych wartościowych równolatków oraz przedyskutować własne pomysły ze specjalistami
Martyna Łuszczek
Laureatka Explory 2022
Zgłaszanie projektów STEAM

Projekty zgłaszane są za pośrednictwem formularza online. Zgłoszenia oceniamy pod kątem zgodności z regulaminem, ze standardami etycznymi i innowacyjności. Ocenie podlega również klarowność przedstawienia założeń projektowych. Na tej podstawie wyłaniani są półfinaliści.

Półfinał Konkursu Online

Półfinał Konkursu Explory odbywa się wiosną. Jurorzy oceniają projekty pod kątem innowacyjności, sposobu prowadzenia prac rozwojowych i badań oraz znajomości dotychczasowych osiągnięć w danej dziedzinie lub branży. W tym etapie duże znaczenie ma także umiejętność prezentacji projektu.

Ogólnopolski Finał

Do Finału awansuje 35 najlepszych projektów. Odbywa się on jesienią w Trójmieście podczas Gdynia Explory Week. Ocenie podlega jakość realizacji/wykonania i stosowalność projektu, sposób w jaki realizuje on cele zrównoważonego rozwoju oraz profil STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka, matematyka).

JULIA MAKSIMOWICZ ZWYCIĘŻCZYNI 2024
PIOTR WĘGRZYN ZWYCIĘZCA 2023
FILIP PIĘKOŚ ZWYCIĘZCA 2022
NINA CIELICA ZWYCIĘŻCZYNI 2021
SZYMON PERLICKI ZWYCIĘZCA 2020
ANNA SKIERSKA ZWYCIĘŻCZYNI 2019
PIOTR LAZAREK ZWYCIĘZCA 2018
Skip to content