
Dla pasjonatów nauki i nowych technologii! S jak Science, T jak Technology, E jak Engineering, A jak Art i M jak Mathematics
Do wzięcia udziału zapraszamy młodzież w wieku 13-20 lat z 7-8 klas szkół podstawowych, liceów, techników oraz innych szkół ponadpodstawowych. Przyjmujemy projekty indywidualne oraz realizowane w zespołach 2-3 osobowych, które wpisują się w Cele Zrównoważonego Rozwoju.
Rozwijaj swój talent. Zapraszamy Cię do świata STEAM. Talent-uj z Explory!


Zgłaszanie projektów STEAM
Projekty zgłaszane są za pośrednictwem formularza online. Zgłoszenia oceniamy pod kątem zgodności z regulaminem, ze standardami etycznymi i innowacyjności. Ocenie podlega również klarowność przedstawienia założeń projektowych. Na tej podstawie wyłaniani są półfinaliści.

Półfinał Konkursu Online
Półfinał Konkursu Explory odbywa się wiosną. Jurorzy oceniają projekty pod kątem innowacyjności, sposobu prowadzenia prac rozwojowych i badań oraz znajomości dotychczasowych osiągnięć w danej dziedzinie lub branży. W tym etapie duże znaczenie ma także umiejętność prezentacji projektu.

Ogólnopolski Finał
Do Finału awansuje 35 najlepszych projektów. Odbywa się on jesienią w Trójmieście podczas Gdynia Explory Week. Ocenie podlega jakość realizacji/wykonania i stosowalność projektu, sposób w jaki realizuje on cele zrównoważonego rozwoju oraz profil STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka, matematyka).

JULIA MAKSIMOWICZ ZWYCIĘŻCZYNI 2024

PIOTR WĘGRZYN ZWYCIĘZCA 2023

FILIP PIĘKOŚ ZWYCIĘZCA 2022

NINA CIELICA ZWYCIĘŻCZYNI 2021

SZYMON PERLICKI ZWYCIĘZCA 2020

ANNA SKIERSKA ZWYCIĘŻCZYNI 2019
